söndag 16 oktober 2011

Säsongen är slut. Ny säsong börjar

Då ställdes golfklubborna längst in i garaget i dag efter en trevlig runda med glada vänner i ett fantastiskt höstväder. Nu byter vi batterier i lavinsändarna, letar fram skidvantarna och slipar isyxan och stegjärnen och fokuserar på annat.

Jag blev precis av med min ”mayortitel” på mitt lokala gym på Foursquare. Jag undrar vilken nörd det är. Jag har ju bara loggat in 145 gånger där i år!

Några av mina kollegor har också börjat blogga om sina viktiga uppdrag. Ny i gänget är Jimmy, ProCivitas idrottsrektor i Malmö. Du hittar honom på: http://idrottsrektorn.blogspot.com/

Nu ser jag fram mot en massa Dream BIG möten i Växjö och en utbildningsdag för all personal i veckan. Vi ska gå igenom lite om ledningens intryck och nya idéer från AcadeMedias ledarforum och utveckla våra 21th Century Skills. Hoppas nu bara att våra IT-leverantörer har fått det trådlösa nätverket i Malmö i helgen!

Nästa vecka igen blir riktigt tung: Alumnimeetings i både Stockholm och London och startskottet för ProCivitas UK University Tour!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar