måndag 3 oktober 2011

Dominera Internet!

Jag tjatar dagligen på eleverna från ProCivitas att de ska vårda sin digitala profil. De bör vara aktiva på Facebook och ta bort de värsta partybilderna. De bör vara på Linkedin med en stark profil. Du bör (måste) också ha en egen hemsida med egen domän. Det är inte fel att twittra och ha konto på Flickr och så mycket mer. Lunarstorm och A Small World kan man nog hoppa över om, men även det kan vara bra, för här gäller att dominera Internet och visa upp/sälja sin profil.

Att varumärket JAG är viktigast torde ju inte minst denna artikel visa: http://www.fins.com/Finance/Articles/SBB0001424053111903999904576467943017216026/Your-Background-Check-Is-Now-with-Facebook

Alla googlar dig! Se till att synas på rätt sätt!

Googla inte mig. Jag startade min kampanj för sent!

Work Hard, Be NIce, Dream BIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar