torsdag 29 september 2011

Blondinbella på besök










I dag fick jag en energikick av Isabella Löwengrip. Blondinbella var i dag på besök på ProCivitas och höll föreläsning i både Helsingborg och sedan i Malmö för främst alla förstårselever. Jag såg en del alumnielever som också smugit sig in!. Vad skönt att höra den entreprenörielle Isabella uttrycka att inget är omöjligt. Jag som gillar entreprenörskap bland ungdomar kan inte låta bli att gilla Isabellas olika framgångsrika företag och det engagemang hon har för nya idéer. Jag är övertygat om att hennes dröm om att skapa ett Löwengrip imperium inte ligger långt bortom horisonten.

ProCivitas har genom åren haft långa rader av föreläsare på besök, men aldrig har det varit så många elever som ställt frågor och efteråt velat bli fotograferade tillsammans med föreläsaren. Till och med jag fastnade på någon bild.

Nu är det dags för recentiorsfest. Mer om det i morgon!

Work Hard, Be Nice, Dream BIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar