torsdag 25 augusti 2011

Jag ska till Stanford och Oxford 2017

I dag träffade jag förstaårseleverna från ProCivitas i Helsingborg och det känns lite som vanligt. Jag har liksom fått 500 nya kontakter och de flesta av dem kommer jag gilla nästan lika mycket som mina egna barn. Jag kommer att göra allt för dessa ”Proccekidz” för att de ska nå lycka och framgång och nå sin egen dröm, även om den ska utmanas på vägen.

Jag fick också förmånen att träffa två av de elever som börjat på ProCivitas som andraårselever, d v s de har bytt från en annan skola. Med sig i bagaget har de full pott betygsmässigt och ett fantastiskt trevligt sätt. Hade den typen av elever slutat på ProCivitas hade det känts som om mina egna barn övergav mig!

Dessa två herrar får nu lite extra service för att nå sina egna mycket höga mål (jag behövde inte utmana dem) och jag lovar att göra allt för dem. Jag lovar dem också att jag är med på deras examen från Stanford och Oxford sommaren 2017!

Work Hard, Be Nice, Dream BIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar