torsdag 24 november 2011

Öppet Hus Rekord och Julmässa! REDAN!

Det är Öppet Hus tider och det är trevliga tider. Det dyker upp många intresserade elever och föräldrar. Det är många nya bekantskaper, men även en del välkända ansikten finns bland besökarna. Många av dem har vi redan träffat, då deras syskon ofta går på ProCivitas.

Det är också extra kul att det varit rekordmånga besökare både på ProCivitas i Växjö och i Malmö. Just nu finns det färre ungdomar i årskullarna och jag blir stolt när årets besöksantal överskrider förra årets med över 40%! Jag blir förvånad över hur många personer våra lokaler sväljer! Visst blir det lite kaos när aulorna har dubbelt så många besökare än det de är avsedda för, men det skapar ju en cool och förväntasfylld stämning. Jag hälsar på de flesta och känner mig numera nästan beroende av handsprit!

På lördag är det Öppet Hus i Helsingborg. Jag hoppas det blir rekord också där!

På skyltsöndagen nu på söndag i Helsingborg håller även ProCivitas UF-elever julmässa på Jakob Hansens Hus. Besök den gärna! Det är ypperligt tillfälle att handla helt unika julklappar och få träffa morgondagens företagare, entreprenörer och ledare!

Tills dess: Work Hard, Be Nice, Dream BIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar