tisdag 17 januari 2012

Online again

Jag har haft friheten att vara offline sedan nyår. Det var inte riktigt meningen, så det blev en oönskad och dåligt kommunicerad tystnad här på bloggen.

Nytt år innebär nya händelser och saker att se fram mot. Nästa händelse måste vara beskeden från Oxford och Cambridge. Under våren när jag också förhoppningen om att få in ProCivitas första elev på MIT.

2011 års alumnielever är nu utsedda och utmärkelserna kommer efterhand under året. Jag ser fram mot att få träffa dessa elever igen och på plats dela ut plaketter och stipendium under våren.

Nästa händelse bör ju också vara skolstarten i januari om några dagar och jag hoppas alla vilat upp sig och är taggade för den nya terminen. Jag kan lova att jag är det! Jag ser verkligen fram mot att köra:

Work Hard, Be Nice, Dream BIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar