lördag 12 februari 2011

YEOS - Young Entrepreneurs of Sweden


ProCivitas gillar drivkraft, entreprenörer och framåtanda. En av våra bästa elever någonsin, Caroline, tipsade via sin Facebooksida idag om YEOS. Caroline med examen från 2009 i Helsingborg erhöll tex 2010 Anders Walls entreprenör-stipendium.


Även om jag tycker att jag hänger med i ProCivitas ungdomars webtempo och i bland till och med är en förebild, så var YEOS något nytt för mig. Inte speciellt förvånad blev jag när jag bland både medlemmar och ambassadörer fann en rad alumnielever.

Förutom de vanliga förmaningarna: Work Hard, Be Nice, Dream BIG och de nya: Dominera Internet, Be Honest and Do Epic Good Shit så ska du inte bara hänga på Nova100 och 4potentials utan även på YEOS

Keep up the good work!

Work Hard, Be Nice, Dream Big

是好的,努力,梦想大



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar