måndag 24 september 2012

Twitterproffs!


Många av ProCivitas elever twittrar gärna och det är intressant att följa #procivitas. När antagningsbeskeden kom var det mycket snack bland de nya eleverna. Mitt eget flöde är nog inte så upphetsande, mest länkar när jag postat något i denna blogg eller när jag checkat in på Foursquare. En del av eleverna vet jag att jag når snabbare på Twitter än på deras mail eller än på Facebook.

En del elever är verkligen aktiva och några få har det som entreprenöriel idé. Anton, som tog examen från ProCivitas i Malmö 2010, räknas enligt kvällspressen som Sveriges enda Twitterproffs! Om du inte redan är en av de två miljoner som följer honom, så kan du följa honom på @fun


Ska du lyckas med det så måste du säkert Work Hard, Be Nice, Dream BIG!

1 kommentar: