torsdag 3 mars 2011

Alumnis all over the world



Jag har hygglig koll på var ProCivitas alumnielever befinner sig och om du frågar mig, vem som är i NYC just nu, eller vem som pluggar på Oxford, Warwick eller Hardvard, så har jag järnkoll!

På Facebook hittade jag idag en lite cool applikation, My Friend Map, som visade var i världen mina vänner är just nu. Då jag bara har knappt 2000 vänner som alla är eller har varit ProCivitaselever ger detta mig en fantastiskt bra koll på var alumnielever befinner sig inför kommande alumnimöten. Jag ser nu inte bara fram mot NYC, Boston, Shanghai, Barcelona, London e t c utan även tex

  • Prince Geroge, Canada
  • Honululo, Hawaii
  • Motu Taiahu, French Polynesia
  • Resistencia, Chaco, Argentina
  • Mogadishu, Banaadir, Somalia
  • Novgorod, Novgorod, Russia
  • Mendefera, Eritrea
  • Lundu, Democratic Republic Congo
  • Agrestina, Pernambuco, Brazil

Looking forward to those alumnimeetings!

Men varför syns inte Frans och Dino i Japan? eller Kim i Korea?

Work Hard, Be Nice, Dream BIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar