tisdag 2 april 2013

College Day Scandinavia


Jag fick inte med mig några elever från ProCivitas på Hot Yoga på söndagsmorgonen. De ville nog hellre göra av med de sista slantarna på någon av avenyerna. Ingen var heller på plats på Bryant Park Grill, som är ett av mina favoritbrunchställe en söndag i New York.

Efter transfer till Newark flög vi tillbaka till Köpenhamn och här tar East Coast College Tour slut för i år och jag ser redan fram mot nästa år, då jag hoppas få visa upp gräddan av de amerikanska universiteten för ett nytt gäng studiemotiverade elever.

Vill du veta mer om college så rekommenderar jag starkt ett besök på College Day Scandinavia. 8 april är de i Stockholm och 9 april i Malmö. Läs mer på http://www.brownpapertickets.com/event/324454


Jag ser fram mot nästa tur till New York i maj då jag ska vara med på Graduation på bl a Columbia. Det ska bli supertrevligt!

Work Hard, Be Nice, Dream BIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar