måndag 5 november 2012

Alumnimeting London



Förra veckan avslutades UK University Tour med ett alumnimeeting I London. Via Facebook och Linkedin bjöd jag in alla alumnis från ProCivitas som jag hittade i Londonregionen för ett mingel.

Enligt mina noteringar dök 62 alumnis upp och deltagarna på University Tour fick möjligheten att mingla med detta gäng. Här snackades det friskt om ”target schools”, karriärer, examen och mycket mer. Kul att se en trettioårig investment banker mitt i en grupp av storögda tonåringar. Dagens alumnis är viktiga förebilder för dagens elever och jag vet att nätverket alumnis emellan blir allt viktigare och mer intensivt. Det är en spännande process som jag gärna följer.

Nästa alumnimeeting sker i Köpenhamn och förhoppningsvis i Göteborg, innan vi tar Boston och New York City kring påsk. Till dess: Work Hard, Be Nice, Dream BIG!



 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar