torsdag 23 maj 2019

Summer reading tips

I många år har jag gett lästips till elever och alumins från ProCivitas och idag släppte Bill Gates sina  lästips för sommaren. För första gången måste jag erkänna att jag måste köpa alla sju böckerna och de ska slukas i sommar. Jag ser mest fram mot A GENTLEMAN IN MOSCOW

Hela artiklen finner du här:


Att läsa böcker är något nästan alla framgångsrika personer gör och har du lite #whbndb i dig så se till att klämma lite böcker i sommar. FACT: https://www.huffpost.com/entry/the-reading-habits-of-ult_n_9688130?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAAvY0HBndh7tb0ywma2O8K_qBkp7noPoy32eEU4WNbm8aH7Q_vc9MMh-HhPJcB0fGM_ogDvsHti8boENxsph7b9jb_W--ZQZTi7xwtwfnagBW-qz4HJLkBPEjO91yPYv2MNRe1zrx1PWcSuA_3XbLON1RzS0xH8BFCtubJzG3aw8

Jag själv läser alltid böckerna på min Ipad. Tyvärr finns inte alla dessa tips där!

Work Hard, Be Nice and Dream BIG tills vi ses igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar