tisdag 2 februari 2016

Fler supertalanger från ProCivitas

Veckans Affärer utser varje år Sveriges supertalanger. Nu har årets lista precis släppts och där hittar jag efter en snabb översikt minst två från ProCivitas. Peter har jag berättat om tidigare. Ola är ny på listan, men har en magisk karriär både bakom och framför sig. De senaste åren har alltid ett gäng alumins dykt upp på denna lista.

Vem har jag missat i år?

Jag vet att VA har missat många! Jag tänker främst på Johanna, Oliver, Jolin, Erik, Emil, Sacha,, ,  Victor, Josef, Isaac, Calle, Amanda, Calle, Julia, Appolonia, Gustav, Houman, Lovisa, Nick, Henrik, Micke, Oliver, Alexander , Erik, Sophie, Mirja, Sebastian, Anton, Victoria, Alexander, Jakob, Daniel, Petter, Mathilda, Jacob, Wilhelm, Elin, Louise, Sophie, Alexandra, Fredrik, Mickey, Robin, Julia, Henrik, Oskar, Jakob, Rasmus, Linnea, Mikaela, Victor, Måns, Christian, Anna, Kristian, Fanny, Emelie, Magdalena, Max, Diana  och säkert flera hundra till.

Följ dessa talanger. De representerar verkligen Work hard, Be Nice, Dream BIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar