lördag 21 september 2013

Alumniknorr

Jag gillar alumnis som kör Dream BIG och satsar, oavsett vad de satsar på. För någon vecka sedan fick jag via Nöjesguiden, reda på att Agnes Klintenberg (Alumni ProCivitas i Helsingborg 2010) nu drev Tryne till Knorr, en krog med stora ambitioner i Malmö på Västergatan.


Jag och Chris Hansson (UF coach ProCivitas Helsingborg) bokade snabbt bord och fick oss i torsdags en magisk afton. Jag som samlar på mycket som länder, lössnömeter i Canada och mycket annat, samlar även på Guide Michellin stjärnor. Jag passerade 100 stjärnor för några år sedan och hade Guiden bedömt Malmö så hade hade Tryne till Knorr varit i närheten av minst en stjärna!



Jag vet att jag inte är en bra fotograf och inte ens matfotograf men prova gärna själv en kväll. Jag rekommenderar att låta Agnes ta hand om dig och att hon  får välja rätter och tilltugg och annat. Smaker som gifter sig och helt enkelt toppklass! Och framför allt ytterligare en alumni från ProCivitas som verkligen representerar Work Hard, Be Nice, Dream BIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar