onsdag 30 januari 2013

Ännu mer Årets Affärskreatör


Jag hade helt missat att ytterligare en elev från ProCivitas kandiderar som årets affärskreatör.

Filip Bengtsson skriver själv:
”Under min tid på ProCivitas så växte mitt intresse för entreprenörskap, affärer och försäljning. I skolan drev jag mitt företag Innoduction inom formerna av Ung Företagsamhet och vid sidan av byggde jag på mina egna försäljningskunskaper och dessutom utbildade jag andra ungdomar som ville bli duktiga säljare.
Efter studenten valde jag att innan vidare studier gå en annan väg och omsätta allt det gymnasiet och livet lärt mig, genom att bygga på mina arbetslivserfarenheter. Jag sökte mig till Telenor, ett internationellt bolag med en stark säljkultur - där jag kunde få utlopp för mina ambitioner och växa. Efter sex månader på Telenor, blev jag utsedd till ”Årets Rookie” samt ”Tredje bästa säljare” i landet.
Nu är det dags för mig att ta nästa steg mot mina drömmar och därför har jag valt att ställa upp i tävlingen "Årets Affärskreatör" om en studieplats på Handelshögskolan till hösten”


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar