måndag 19 januari 2015

Karriär

Jag tycker det är coolt med karriärer. Jag gillar när elever från ProCivitas tar sig fram. En del väljer det akademiska och siktar på bra skolor efter gymnasiet, en del väljer entreprenöriella vägar och en del som Max Larsson (examen Helsingborg 2006) väljer sin helt egna väg.

Läs gärna helgens reportage om honom i Helsingborgs Dagblad: http://hd.se/noje/2015/01/18/max-larsson-surfar-pa-filmen/ Jag gillar mixen av filmer om skidor, Nike, musik, reklam och allt annat.

(Tyvärr fungerar inte bilduppläsningen)

Det spelar ingen roll vilken väg du tar bara du kör Work Hard, Be Nice och Dream BIG och jag vill lova att Max har gjort det. Max är en förebild för detta!

Nu hoppas jag att han hinner slita sig från sin kamera i djupsnön i Niseko till årets andra alumnimöte i Japan i nästa vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar