torsdag 10 maj 2012

Längtar till nästa vecka


Jag ser fram mot nästa vecka, precis som många andra. Det ju lite ledigheter i samband med Kristi Himmelfärdshelgen, men det jag ser fram mot är SM i Ung Företagsamhet 14-15 maj på Älvsjömässan i Stockholm. Här samlas de bästa entreprenöriella ungdomarna från hela Sverige. Kom gärna förbi på ett besök måndag eftermiddag eller under tisdagen.



Ungdomarna  har tagit sig vidare bland 20 000 andra ungdomar genom att ha vunnit någon av de regionala finalerna. ProCivitas skickar i år lika många deltagare till Sverige-finalen som hela Stockholm gör och vi åker dit som regerande svenska mästare.

Jag gillar verkligen UF. Det är ett utbildningsprojekt som verkligen skapar drivkraft och i SM är alla vinnare! Jag hoppas naturligtvis att några bolag från ProCivitas står som vinnare och får representera Sverige på EM i Rumänien i början av augusti. Det skulle i så fall bli ytterliggare ett land i min samling och den fjärde SM-vinsten  i UF på nio år!

Tills dess: Work Hard, Be Nice, Dream BIG

1 kommentar: