söndag 3 januari 2016

Summering 2015

Jag summerar kort 2015 och låter bloggen bestämma vad som är hetast i min värld!

De av årets artiklar som fått flest visningar är lite förvånande:

Hur fasen kunde denna få en så stor spridning???

En spännande rubriksättning gav resultat och en viss debatt. Given vinnare!

Alla gillar vinnare eller hur?

Här räknar jag med att WHBNDB kommer att hänga i evig tid!

Det ska bli spännande att följa denna tjej från åk 8!

Vad tror vi om 2016?
Jag tror att det fler artiklar om framgångar i UF
Academedia kommer att synas än mer
Fler alumnis kommer att visa framfötterna

Jag ska puscha extra mycket på de elever som får årets utmärkelser. Jag ser att de ofta göra stora saker lite längre fram i livet.

Tills vi hörs igen: Work Hard, Be Nice, Dream BIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar